Monday, April 03, 2006

DIA...MY TEAM & IJIN PFS..


Teng..teng..teng…org yg Andi nampak is Susi…betol lah dugaan WAIEM…

Susi mintak tolong sama Andi untuk mendakwa muminya (dlm cita ini mumi sama dengan mumia..hahahahahaha) kerana sengaja bagi dadah untuk bolot semua harta karun nya..hahahaha..(baru ko tau) tapi andi ngak mau deh..tolong..
Start today lah..Susi akan berkawan ngan kawan nya pandai bomoh2..hehehehhe..si Ayu..Ayu mau tolong Susi sebab dia sorang ajer deh yg nak berkawan ngan Ayu…dgn rambut si Susi ajer dier leh dpt menilik…ish…power nyer..(tapi amaran yer..jgn berani2 jerumusan dlm ini bomohan)..

Dengan pertolongan Ayulah, Andi mau tolong Susi dgn mengintroducekan peguam yg boleh tahan hebat dan lepas dr dpt ditangkap oleh muminya, Fifi..(terpedaya jugak Fifi kali ni sebab dia tertidur…yahooooo)

Sekarang Andi sama Fifi mau gado2 sorang mau bongkar rahsia sorang…hehehehehe..adegan yg ingin kita tengok dimana Ifan dgn selamba nya mengangkat buku lima nya ngan Andi..yahooooo…dialog cute & selamba..

IFAN: Apa-apaan kamu!!! Kalau kamu berani jadi laki2 hadapi saya, jgan bisanya main belakang saja (main belakang??)…hehehehe..Kamu memang keterlaluan..kamu pengacara, penegak hukum, tapi kamu sendiri melakukan criminal!!! Kamu membayar org dan masih mau memfitnah saya!!!

ANDI: Ohhh..jadi kamu sudah tau semuanya?…Bagus..kali ini aku gagal tapi kamu harus hati-hati kerana saya tidak mudah menyerah kalah!!!
IFAN: Sebenarnya apa yang kamu mau!!!

ANDI: Kita berdua menyukai org yg sama, tapi kau seharusnya sedar yang kamu udah merebut Nadia dari saya!!!

IFAN: Nadia berhak utk menentukan pilihannya sendiri!!…kerana dier bukan milik siapa-siapa pun!!

ANDI: OMONG KOSONG!!! Untuk apa kau menceraikan FIFI???kalau bukan untuk kembali kepada NADIA!!!

IFAN: Kalau pun aku kembali kepada NADIA..that is my business!! not your business and tak der saper yg boleh mencegahnya..

YAHOO!!!!
Rendy udah tarikan sama itu Dwi…telepon segala sih..hehehehehhe..musti Dalam Hati Ada Cinta…tapi tak ngaku..muahh…muahh..

Susi lak selepas menidurkan mak nyer…hahahahhahaa…dier antar GITA ngan Ifan sebagai menepati janji nya ngan EKA.

JENG…JENG..Jeng…Since diakhiri dengan seorang yg macam maling (Pencuri) menyelinap masuk dlm bilik DWI & GITA…siapakah itu????..

MY TEAM…1st April kat padang merdeka…start jam 9:00 pagi hingga 5 Petang…kiter org gi gak early uuu…nak sapotlah…hehehehe..semangated (makan bola, minum bola..tido bola) berada kat padang as early as 9:30 cam nak beratur join jer…hahahahhahahahahhaha..lepak kat saner tengok2 saper2 yg dpt masuk and secara tak langsung jadik pencatit minit tak disuruh tapi suker jer tengok…lepas 100 meter musti dlm 12 saat u.

Akibat dari menjemurkan dirik itu aku kena sunburn..belang2 dah badan aku..hahahahahahhaa…nasib baik aku tak biasa berjemur…so at least ader tanned sikit badan..hahahahahahhahaha…

Baca berita yesterday, Shebby cakap the sambutan very the vasss…byk org sanggup turun…dari Sibu ader gak…tapi memang pon..eventhough hujan lebat dier org still sanggup tunggu…jam 4 lebih cam tu masih lagi belum abis stage 1….yg terpilih dr Sarawak 5 org dikabarkan..tapi aper2 pon tunggulah..MY TEAM Kat tibi3 jam 10mlm lepas abis citer NATASHA…nantikan???..maner tau kot2 aku masuk tibi ker..hahahahahahahaa

Jumpa IJIN????Last night keluar ngan (Ijin come lote PFS geng sejak AF1 lagik) yg jam 2ptg call aku cakap dier nak dtg Kuching last minit ..hehehehe..aku tolong dier carik hotel..my god semua hotel kat Kuching fully book???..byk gak pelancong ek? Last2 aku dpt gaklah hotel in town..cam maner ijin..ok tak hotel tu?..tanyerlah cam maner nak dtg etc lah ngan ijin..at last kiter jumper dinner jer..kiter makan kat Satok pas tu bawak ronda2…tengok jalan jer..hahahahahha :D (maser dok makan bizi tol hp ijin..hehehehehhe…sempat gak cakap ngan ijip yg ngidam tu..hehehehehe)
P/s: YahOOO....cuti aku dah diapprovee....aku cuti next wik...yehaaaaaa..:D -- GENG PFS..jom gi KUCHING, ngan IJIN...
----> tengok gambar kat sini : http://rosnisa.textamerica.com

5 comments:

waiem said...

Siapakah itewww maling yang masuk ke dalam bilik Dwi dan Gita? Cesss

Smoga adekijin sihat² berada di sana.

My Team nggak tengok sih

rosnisa said...

Waiem..bleh tengok jejaka ganteng2 sih..hehehehehehee...byk betol org register ari sabtu tu...panas terik dah tak dikira lagi...pas tu petang ujan...lebat giler...

doff said...

oit..cuti gi sinei?..sik ku suka ko cuti..aku nak cuti..tapi boring mun sik gi sinei2..sik cuti pun ngabis wit..apatah lagik mun cuti..huarrrrrrrrrrrrr

rosnisa said...

hahahahhaa..jah...saja..nak merehat kan dirik pun...nak plan dolok takut sik jadi...so cuti nak kurus badan jaklah..hahahahahhaha (or ngemuk badan)..mana2lah..hahhahaha

Anonymous said...

ko tape per citer DIA tu.. siap leh tulis dialog bagai.. awat dialog yg last tu mcm citer melayu semenanjung jer bahse dia.. muahaha